Pick-Up & Return

Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de SOPHIA 2004 pentru produsele aflate în garanția oferită de către SOPHIA 2004 SRL. Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect în perioada de garanție și înlocuirea acestuia cu unul corespunzător calitativ.Transportul tur-retur și asigurarea produsului pe durata transportului se desfășoară în condiții de gratuitate.

Pașii care trebuie urmați :

  • 1. Completarea FORMULARULUI DE RETUR și obținerea unui număr de înregistrare a sesizării RMA .
  • 2. Produsul defect poate intra în posesia noastră:
    • a. Prin curier - în acest caz, în baza solicitării dumneavoastră, un curier va prelua în maxim 36 ore produsul defect;
    • b. Prin expediere - în acest caz, vă rugăm ca în momentul expedierii, să aveți grija la:
      - Menționarea pe documentul de transport a numărului RMA (numărul comunicat în momentul completării formularului);
      - Atașarea obligatorie a facturii (copie).
  • 3. Returnarea produsului după înlocuire se va face prin curier.
    Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o eticheta care să conțină următoarele informații:
    Expeditor: Nume Prenume
    Adresa: Str. Nr. Oraș, Județ
    Destinatar: SC SOPHIA 2004 SRL
    Adresa: Valea Lupului, DN28, nr.36A, com. Valea Lupului,jud.Iași

Serviciul Pick-Up & Return asigură :

  • a. preluarea produsului defect în maxim 2 zile lucrătoare de la sesizare;
  • b. livrarea produsului către noi în max 48 ore;
  • c. informarea cu privire la produs pe perioada în care se află la noi
  • d. returnarea produsului după repararea sau înlocuirea lui.

Serviciul Pick-Up & Return nu asigura :

  • a. produsele care nu beneficiază de garanție oferită de SOPHIA 2004
  • b. taxele de transport în cazul renunțării la cumparare;
  • c. produsele pentru care a expirat perioada de garanție;
  • d. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifestă;
  • e. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decât cele agreate de SOPHIA 2004;
  • f. produsele care nu se încadrează în condițiile de acordare a garanției.

În cazurile descrise la punctele d-f, de mai sus, după înlocuirea produselor, atât turul, cât și returul acestora sunt taxate în contul clientului, cu plata ramburs.

De asemenea, SOPHIA 2004 își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru :

  • durata și starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decât cele agreate;
  • produsele expediate fără a avea un numar RMA alocat în prealabil;
  • produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare.